Followers

Monday, August 15, 2011

SALAM RAMDHAN

Assalamualaikum semua.... 
dah lama tak updates blog ni, so hari ni lapangkan juga masa untuk blog pulak. Selamat berpuasa dan semoga puasa tahun ini memberi seribu makna pada kita, disamping memohon keampunan dan amal ibadah kita di terima hendaknya.





Tahun ni merupakan tahun pertama Cemilan Station jumpa bulan puasa, sebab kami dulu start buka Cemilan online ni selepas raya. Alhamdulillah rezeki Ramadhan agaknya... ramai pelanggan yang membuat tempahan sempena untuk puasa @ kenduri semasa raya. Terima kasih diucapkan.












Kepada yang tidak berpeluang menempah ngan kami, kami mohon maaf sebab takut tak sempat nak pos, maklum la pos ni sukar dijangka, karang x sampai mmmm habis majlis orang kan... so kami terpaksa tutup awal untuk order sehingga 15/9/2011

Apapun kepada semua yang dah terima barang kami harap berpuashati dan jangan serik-serik berurusan dengan cemilan ya. Selamat berbuka puasa...dan membuat persiapan menyambut Malam Lailatul Qadar.

Oh ya...PROMOSI UNTUK PAKEJ VIP KAMI LANJUTKAN HINGGA 30/9/2011. Kepada sesiap yang nak buat tempahan terutamanya majlis di musim cuti sekolah nanti bolehla buat tempahan sekarang ya. Hanya pm kami di fesbuuk @ sms kami ya....jumpa lagi






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...